21 decembrie 2010

La INTEROGATORIU...Cristina Guţu!

| Vezi pagina proiectului, click aici!

Să cunoşti aşa o persoană ca Cristina Guţu, e un plus de dispoziţie. Înseamnă ore întregi asigurate de zâmbet şi discuţii plăcute. Cristina e ambiţioasă, veselă, foarte frumoasă şi deşteaptă. Eu o găsesc ca pe o optimistă mare, ce răzbate oriunde are ea nevoie şi cu un caracter tare bun zilelor noastre. Lucrează producător la PUBLIKA TV. A luat, recent, în mâinile ei proiectul "Dăriueşte o poveste!", prin care ea descoperă, aproape zilnic, zeci de copii de la diferite şcoli şi grădiniţi, cu care lucrează la proiect. Aşa că cine priveşte filerele "Dăruieşte o poveste!", unde personalităţile PUBLIKA citesc poveşti copiilor, deja v-or şti că acolo e mâna maestrului Cristina Guţu.
Vă invit, deci, să o cunoaşteţi mai bine pe Cristina Guţu cu ajutorul proiectului La INTEROGATORIU!

1. De ce duci lipsă cel mai mult la moment?

In ultimul timp duc lipsa de somn, nu mai am timp sa ma alint cu cate 8 ore de somn. Dorm putin si asta ma deranjeaza. Duc lipsa de mancarea gatita de mama si de liniste, cand am nevoie.

2. Ce doreşti să faci pe viitor?

Imi place foarte mult ceea ce fac in televiziune. Desi stiu ca mai am foarte multe de invatat sper ca viitorul meu sa mearga in pas cu lumea mass-media.

3. Cum e la PUBLIKA, după părerea ta?

PUBLIKA e foarte activa si vie, ea respira si creste odata cu noi toti cei care muncim aici. Pentru mine e o scoala, sunt lucruri interesante si oameni minunati de la care am ce invata.

4. Care-i cea mai frumoasă limbă de pe pământ?

E frumoasa romana si nu poate fi altfel pentru ca e limba mea materna. Insa recunosc ca imi place italiana nu doar pentru cum suna dar si pentru ca e plina de gesturi, minica si expresivitate. Citesc cu multa placere in rusa, dupa parerea mea e cea mai sugestiva si vie in exprimari.

5. Cum va arăta Cristina Guţu peste 40 de ani?

Sper ca urmatorii 40 de ani sa nu imi schimbe trasaturile fundamentale. As vrea sa cresc in idei si realizari. Sa nu am mari regrete si sa nu ma tem de oglinzi si anul nasterii. Sper sa raman o femeie sigura pe mine indiferent de culoarea parului pe care o voi avea.

6. Cea mai tare bârfă auzită despre tine însuţi?!

Au fost lucruri banale sau prostesti insa nu indeajuns de credibile ca sa schimbe ceva in viata mea.

7. Genul de muzică preferat!

Depide de starea de spirit. De la Clasica, Vivaldi, la Chill out si Pop. Totusi cel mai des ascult Gaelle, ii admir vocea si imi da o stare de liniste.

8. Filmul preferat!

Am privit de nenumarate ori filmul "Жестокий романс" in regia lui Eldar Ryazonav, ramane a fi cel preferat.

9. Genul de film pe care îl priveşti cel mai des!

Imi plac filmele istorice ca Alexander cu Colin Farrell sau Lista lui Schindler. Recunosc ca prefer filmele sovietice, pline de naivitate si candoare, atat de simple si dragi.

10. Eroii filmului preferat!

Oamenii puternici si sensibili in acelsi timp, Serghei Sergheevici Paratov "Жестокий романс".

11. Ultima carte citită?

Herta Muller "Inca de pe atunci vulpea era vînatorul".

12. Autori care îi citeşti frecvent!

Gabriel Garcia Marquez, Emile Zola, Herta Muller.

13. Pictorul preferat!

Gustav Klimt.

14. Calitatea ce te reprezintă, ca femeie!

Pot fi aproape perfecta, cand am motive pentru asta.

15. Ce-ţi place la bărbaţi?

Siguranta si desteptaciunea.

16. Ce preţuiesc prietenii la tine?

Cred ca faptul ca sunt corecta si sincera. Vreau sa cred ca e asa.

17. Ce pretuieşti tu la prietenii tăi?

Capacitatea de a fi alaturi cand am nevoie si de a ma lasa singura cand imi doresc asta.

18. Care ar fi cea mai mare nenorocire care ţi s-ar putea întâmpla?

Sa ma trezesc intr-o dimineata si sa inteleg ca nu mai am nici un scop. Sau daca i s-ar intampla ceva rau persoanelor dragi sau motanului meu.

19. Ce neajunsuri crezi că ai?

Nu prea stiu ce inseamna rabdarea si uneori nu pot sa tac.

20. Eşti superstiţioasă? De ce?

Nu sunt superstitioasa, desi nu las niciodata oglinda cu fata in sus.

21. Când eşti supărată, ce faci?

Citesc, imi tin motanul in brate, stau singura in casa si astept sa imi treaca supararea.

22. Ce urăşti cel mai mult?

Nu iubesc oamenii aroganti, urasc sa mi se limiteze ideile si dorintele.

23. Care este cea mai tare emisiune la care ai lucrat?

Cred ca toate campaniile sociale, sunt pline de suflet si scopuri, iti dau o stare de multumire, ca faci ceva pentru cineva.

24. Cu ce a început cariera ta jurnalistică?

Nu cred ca o pot numi "cariera" in jurnalistica, pot sa spun insa ca am fost omul potrivit la locul potrivit. Poate o fi vorba de talent si munca, lucruri necesare pentru a fi producator la PUBLIKA.

25. Trăsătura care te face unică!

Nu o pot defini intr-un cuvant. Cred ca e un mix dintre carisma, personalitate si suflet.

26. Culoarea preferată!

Pentru haine negrul si gri. Dar pentru suflet si orice altceva verdele

27. Iubeşti florile?

Da, cel mai tare imi plac florile de camp, buchetele mari din flori mici care miros a locuri dragi.

28. Reforme care te-au impresionat!

Dreptul femeior la vot si Legea animalelor.

29. Spotul publicitar cel mai des vizionat!

Cred ca cele mai frumoase raman "Schweppervescence-Schweppes" si "Flower by Kenzo".

30. Motto-ul tău!

Mintile ilustre discuta idei, inteligentele medii discuta evenimente, iar mintile reduse ii discuta pe altii (Eu incerc sa nu cobor).











| Imagini: Cristina Guţu
| Un proiect marca LuxONE | Blogul lui Vadim Zgherea
| Vadim Zgherea 2010

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu