4 noiembrie 2010

SOCANT! Elevii se bat ca pe ring! Unde e bunul simt la moldoveni?

Vad azi pe Muligambia.com 2 fisiere video postate unde niste baieti filmeaza cum se bat doua fete! Pai imi pun intrebarea: Ce fel de baieti sunt aceia care stau si inca mai si comenteaza pe langa, in loc sa le desparta, macar ca pe ring, sa ia masuri! Unde e bunul simt la moldoveni? Unde e acel obraz" care deja cred c s-a ingrosat pan la infinit?! In cel de-al doilea video am vazut ca fata care isi batea joc de o alta fata se preamarea! Parca se simtea atotputernica spunandu-i celeilalte: "-Tu stii cine-s eu?"! Niste needucate, atata pot sa spun! Mai ales cele care isi bat joc de colegee lor! Si, imi gasesc si un raspuns la o alta intrebare, din ce cauza se intampla asta..pai pentru asa numita "Dragoste" a acestor individe fata de "patzani"! Dragostea, cum o stiu eu, e ceva frumos, nu batai si urlete! Niste tarantoace needucate! Atata tot! Mai frecventati scoala mah fetelor! caci unele am inteles ca se bateau in timpul orei! Mai ascultati de parinti, caci foarte corect a pus intrebarea editorul postarii de pe Muligambia.com: "Dragi parinti, unde sunteti?". Va multumesc! Mai jos va pun la dispozitie 2 fisiere video pe care le-am vazut si eu pe Muligambia.com:





| Imagine: Adevarul.es
| Video: Muligambia.com
| Vadim Zgherea 2010

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu