27 noiembrie 2010

Sâmbăta... şi zăpada!

Copyright Vadim Zgherea
Prima zi cu zăpadă, deşi s-a topit toată. Frumos! Dar şi nu prea! Azi eu am învăţat! Asta însă nu e cel mai rău. Cel mai ău e că nici nu am ştiut, până a nu ieşi afară, că e zăpadă. Şi, mi-am pus pe picioare adidaşi, însă cum am ieşit afară am rămas şocat, dar, cum întârziam, am mers aşa! Şi, naşpa, m-am udat la picioare! Eh, a trecut, acum stau relaxat cu picioarele pe calorifer şi simt că mi le ard pe el! Daa cum asta nu e cel mai rău, adică el urmează. Iacă vine! Azi, nu a fost de ajuns administraţiei că am mai venit la colegiu, ne ţineau şi în frig! La prima oră erau abia, călduţe caloriferele, peste 20 de minute, însă, gata, reci, nici picioarele să le usuci, mai să te ia vântu! Şi ne-au pus şi ore cu orar normal, de 1 oră 20 minute. Tontălăi de-a binelea! În frig, sâmbăta, uzi, şi cu gândul la un ceai fierbinte. La a 3-a pereche, aveam laborator la un obiect de specialitate, păi 2 calculatoare, căci la ele facem (nu avem uneltele necesare, e sărac colegiul), printre care şi al meu, nu se deschideau. Am fost nevoit să lucrez pe rând cu o colegă! Şi stăteam toţi pe nişte scaune care scârţâiau! Sa fiu mai scurt! Educaţia la noi nu e la pământ, ci mai jos de apele subterane! Aşa că cine învaţă la Colegiul Politehnic, dă de naiba fiece zi! Mulţumesc!

| Imagine: Vadim Zgherea
| Vadim Zgherea 2010

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu