28 octombrie 2010

Ziarul de Fotbal. Recomand!

Incerc sa mai mplic in a scrie materiale pentru Ziarul de Fotbal asa ca as dori sa recomand acest digest cu articole sportive unicat in Moldova! Am descoperit acest ziar nu prea mult timp in urma, cand l-am cunoscut pe Ivan Goncearuc, pe atunci inca lucra la PUBLIKA. Apoi descoperind blogul lui am vazut ziarul si am decis sa citesc ceva articole. Am ramas impresionat cata munca depun cei ce il scriu, adica blogerii moldoveni. Am decis sa scriu si eu articole pentru acest ziar, mai ales ca, ca multi altii, iubesc sportul, si in special fotbalul! Recomand tuturor sa citeasca acest ziar, o puteti face chiar de pe Blogul lui Ivan Goncearuc, iar curand sper sa puteti si de pe blogul meu!

| Deasemenea puteti citi un articol pe HotNews.md despre Ziarul de Fotbal!

| Imagine: Blogul lui Ivan Goncearuc
| Vadim Zgherea 2010

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu