29 octombrie 2010

La interogatoriu: Stela Botez, interpreta care iubeste cu inima si cu cantecul!

Am pus blogul in miscare si lansez un proiect nou: "La INTEROGATORIU", asa se numeste! Pun la intrebari, unele chiar si din Chestionarul lui Proust, din care aflam mai multe detalii despre identitatea si personalitatea starurilor Republicii Moldova. Prima, la interogatoriu este Stela Botez! O interpreta ce iubeste cu cantecul, si canta pentru suflet! Mai jos o descoperiti!


O cunoastem ca o simpla, insa foarte tandra interpreta de muzica populara, desi in repertoriul ei se mai gasesc cateva piese de genul muzicii usoare! O iatalnim mai des acum pentru ca a participat la Concursul de talente "3 Minute de Noroc" la NorocTV unde a devenit mai celebra. Este originara din s.Pleseni, Cantemir. Primele aparitii fiind la festivalul-concurs "Chipuri de prieteni" si inca multe alte concursuri nationale sau internationale. Deasemenea a fost profesoara de Canto si Cor la Scoala de Arte "Maria Cibotari" din orasul Cahul.

1. Traiesti in Moldova, aici noi stim cum e cu econimia...nu doar cea de piata, ci si a buzunarului nostru, tie, ca pentru o interpreta, iti ajung bani pentru clipuri, piese si restul?

Nu am bani destui pentru piese si clipuri, sunt nevoita sa cant la petreceri si sa adun bani pentru a-mi face repertoriu, deci, daca sa socotesc, am nevoie de vreo 5-10 ani, cred, aceste 2 cintece si videoclipuri au fost realizate datorita concursului televizat “3 Minute de Noroc” la Radio Noroc si NorocTV, am fost ajutata de oameni cu sufletul mare.

2. Daca aici nu ai putea trai, unde in lume ai dori sa iti petreci viata?

Nu-mi imaginez sa traiesc in alta tara, asa ca, orice s-ar intimpla, voi ramine in Moldova, gasesc eu iesire din orice situatie.

3. Ce ai de gand sa mai scoti pe piata (piese) ?

Cantece populare culese de la bastina mea, si nu numai, piese de estrada, mai tirziu, dar toate astea cind voi avea banii necesari.

4. Daca nu ar fi muzica populara, ce ai canta?

Estrada.


5. Cartea preferata.


Nu am o carte preferata.


6. Autorii preferati.

Ion Creanga, Grigore Vieru, Mihai Eminescu, cei ce se studiaza mai mult la scoala.

7. Interpretii preferati.

Sunt multi: Witney Houston, Cristina Aguilera, M.Karey, Il Divo, Andra, Nelly Ciobanu, Natalia Barbu, Natalia Gordienco, Ion Suruceanu, Adriana Ochisanu, Anisoara Dabija, Mihai Ciobanu, Nicolae Sulac, Nicolae Ciubotaru, Irina Antoci, Geta Burlacu, Mihai Grosu, si multi altii.

Nu am unul preferat, imi plac mai multe.

9. Genul de film pe care il privesti cel mai des.

Comedie, melodrama, romance.


10. Eroii preferati din filme.

Actorii care joaca bine devin eroi preferati din orice film privit.

11. Eroii preferati din carti.
 
Imi plac personajele positive, de la care pot invata ceva.

12. Genul de spectacole de teatru preferat.

Comedie, drama.

13. Pictorul preferat.

Nu am un pictor preferat.

14. Fiind femeie, ce crezi ca va reprezinta pe voi cel mai mult?

Ne reprezinta simplul fapt ca suntem femei, si raminem mereu o idila nedescoperita pentru barbati.

15. Ce-ti place la un barbat?
 
Imi place inteligenta, respectul fata de lumea din jur, rabdarea, curajul si simtul umorului.

16. Ce pretuiesc prietenii la tine?

Nu stiu, cred ca cel mai mult sunt apreciata atunci cand imi ajut prietenii.

17. Ce pretuiesti tu la prietenii tai?
 
Pretuiesc energia lor pozitiva, simtul umorului, faptul ca sunt oameni de la care pot primi un sfat bun si de la care am sustinere.


18. Cea mai mare nenorocire ce ti s-ar putea intampla care ar fi?
 
Sa nu mai pot canta….Doamne fereste!

19. Ce neajunsuri crezi ca ai?

Sunt timida, uneori, sunt naiva si suparacioasa citeodata, dar imi trece repede.

20. Numele preferate.

Stela, Cristina, Ion, Nicolae, Alexandru, Viorica.

21. Cand esti suparata, ce faci?
 
Sunt trista, si, chiar daca as vrea sa nu arat asta, oricum nu pot sa ma abtin, nu vorbesc si ma izolez de lume, imi creez singuratate.

22. Ce urasti cel mai mult?

Urasc minciuna si fatarnicia!

23. Ce ai dori sa daruiesti parintilor tai?

Bucurii, si sa vin cat mai des acasa!

24. Dar prietenilor?

Prietenia mea!


25. Trasatura care te reprezinta.

Pozitivitate!

26. Culoarea preferata!

Roz, albastru deschis, violet, negru, alb.

27. Florile preferate.

Orhidea, romanita, narcisul.

28. Reforma care te-a impresionat!

Nu stiu!

29. Spotul publicitar preferat.

Sunt mai multe, imi plac cele cu produse alimentare.

30. Motto-ul tau!

"Ce-i al meu, e pus de-o parte!", "Numai inainte!"

Mai jos puteti viziona 2 videoclipuri ale Stelei Botez.






Mesaj fanilor: Va multumesc ca existati, ca apreciati munca mea, va doresc multa dragoste si mult noroc. Ascultati muzica de calitate si nu uitati de unde venim si care sunt radacinile noastre! Cu respect, Stela Botez!

| Imagini: Stela Botez
| Vadim Zgherea 2010

1 comentarii:

john spunea...

Buna
sunt un Rok-ar
care a ascultat in copilarie cateva melodii populare .
Mi-au placut foarte putine.
Dar in general nu ascut cu anii nici macar o melodie populara.
Mi-a placut mult :" Bun ii vinul Ghiurghiuliu Lelita Ioana"

" In gradina lui Ion toate pasarile dorm "
si
" Uite asa as vrea sa mor -Intr-o crajma din Obor "


Pe tine te-am vazut din intamplare extraordinar de frumoasa
Iar distictia ta ,
frumusetea rafinamentul tau m-au facut sa iti ascult si singura melodie de aici care functioneaza
pt ca una dintre ele nu functioneaza !

Imi placi mult de tot
si mi-ar face mare placere daca ai vrea sa facem cunostinta in sparanta unei frumoase prietenii.



ID-ul meu de Yahoo messenger este:
Professional_Service2003@yahoo.com


Dumnezeu sa te Binecuvinteze !

Trimiteți un comentariu