25 octombrie 2010

Invatam...cum sa ne fie cald in clase!

He! Mi-a fost dor de bloguletul meu pe timp ce eu nu aveam inca notebook-ul! Insa acum vreau sa vorbesc despre altceva! Eu, dupa cum stiu unii invat in Colegiul Politehnic din Chisinau, traiesc printr-un capat al aceluias oras, nu mai spun unde! Insa, unde traiesc este cald, e bine, comod...nu si la Colegiu! Azi e 25 octombrie, deja 99% (cred eu) din institutii si case primesc agent termic si e cald..insa la noi nu! Pana azi toti am smiorcait si tsit in clase...de frig, mai ales cei ce traiesc in camine sufera cel ami rau, caci, dupa spusele colegilor ce locuiesc acolo nu li se permite nici sa instaleze un calorifer electric, ca va cadea curentul..ca in inchisoare..sau nu..acolo au caldura..mai rau! In schimb, cei din catedra si birourile celora ce spun ca ne sunt superiori stau in caldura mare...caci...intr-o zi am dus catalogul dupa ore in catedra si am mai zabovit ceva minute pentru a-mi dezfgeta picioarele! Insa azi am aflat c saptamana viitoare se va da si la noi caldura! Cata bucurie..insa si dezamagire in acelasi rand..fiindca stiu ca nu va fi mai cald ca acum...poate cu vre-o 3 grade...desi nu se simte diferenta! Indiferenti oamenii astia fata de elevi! Platim contracte exagerat de mari pentru conditii mizere! Caci, cine a vazut colegiul in care invat si despre care vorbesc acum stie ca e cam darapanos...si murdar! asta e! Traim in Moldova si asta en ocupa tot impul! Eu deci revin cu postari! Foarte curand!

| Imagine: www.adevarul.ro
| Vadim Zgherea 2010

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu