31 octombrie 2010

Doina si Ion Aldea Teodorovici...trecutul cu viitor al muzicii!

Nadia Darie intr-o postare pe blog scria ca e greu sa vorbesti despre oamenii mari la trecut. Sustin ideea ei, dar doresc sa spun ca nu putem intoarce ceea ce a fost, soarta nu ne permite, insa putem tine minte si putem pastra in iminime noastre memoria acelor ani cu adevarat frumos care i-au trait, unii dintre noi. Eu nu eram pe atunci, dupa un an de la moartea lor abia mi-am nascut, insa parintii mi-au povestit foarte multe lucruri bune si impresionante despre acesti oameni minunati care si acum au o urma bine lasata in societate dar si nu in ultimul rand in muzica neamului nostru. Ascult cu mare drag piese erau un HIT cu mai mult de zece ani in urma, ma gandesc ca e foarte rau ca nu mai sunt printre noi, arta lor ar mai evolua, insa nu a fost dat sa fie asa! Nu trebuie sa regretam asta, pentru ca asa a vrut Dumnezeu! Trebuie doar sa ii avem in mintea noastra si sa pretuim ceea ce au facut! Mai jos am postat un fisier video in are este piesa lui Ion si Doina Aldea Teodorovici - Maluri de Prut. Va multumesc!



| Imagine: www.teodorovici.md
| Vadim Zgherea 2010

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu