15 august 2010

Scoala de vara organizata de Centrul Tanarului Jurnalist din Moldova, sau Ai Laik It!

Cinci zile, parca ar fi un an! Au trecut, au fost super, au rupt, au taiat, au entuziasmat, dar nu in ultimul rand, au distrat si invatat! Asta este concluzia mea finala asupra scolii de vara organizata de Centrul Tanarului Jurnalist din Moldova! Am fost 25, tineri, cu idei noi, cu simplitate si jurnalism in sange! Am facut imprejurimile sa ne tina minte! Aici ii mentionez pe toti cei ce inca mai tin minte Mafia, sau Iuziuminka, ce mai tanjesc dupa cele 3 scranciobe din curte sau cei ce nu s-ar putea trezi fara un Energizer! A trecut putin, insa le duc dorul tuturor, ma tot gandesc cum sa ma intalnesc cu ei cat mai repede, asa ca totdeauna am sa le scriu, am sa ii mentionez, am sa-i invit la tot soiul de intalniri, si nu in ultimul rand, am sa ii tin minte! Ambasada SUA in Moldova a platit pentru noi, noi am simtit insa doar distractia, placerea si jurnalismul! Un scor foarte bun la fotbal contra celor de la Ministerul Apararii, cochetari de la sedinte, flirt cu fete, asta poate fi numita scoala de vara! Multumesc tutror! Astept de la voi un Like sau makar un Comment! Daca strang 25 sunt cel mai fericit!



| Vadim Zgherea 2010

4 comentarii:

alex27 spunea...

hmmmm, eu zic ca ar fi treb poate sa scrii altfel, adica mai cu.. iziuminca in el:)

in rest e bine:)
o fost nice sa te cunosc si mesc pt ambele poze din blog

Vadim Zgherea spunea...

cu mare placere! dar...dak esti de acord..ma adaugi in friends pe blog?

alex27 spunea...

asta in blogroll?

Vadim Zgherea spunea...

pai da!

Trimiteți un comentariu