21 august 2010

Jurnal vrea TVR! Bizar, nu?

Am ramas la "Campaniile" Jurnal TV! De data aceasta Jurnal TV vrea sa intoarca TVR-ul in Moldova. Sper ca am inteles bine, o televiziune vrea sa intoarca alta televiziune. Suna prost, insa e realitate. Nu inteleg ce doreste sa faca Trustul asta, unde vrea sa ajunga? Nu-mi inchipui cum va lua sfarsit aceasta campanie! Parerea mea, cred ca totusi Plahotniuc nu va suferi cu nimic din urma acestor "valuri", chiar cred ca va avea de castigat. Insa Jurnal, cred eu, va iesi cu un neajuns de finante, sau cu un car de acuzatii. Si acea echidistanta atunci nici nu va putea fi cautata intr-o televiziune ce acuza in masa! Sper ca totusi va iesi singura, binevol din acest cerc incins intre fostul consilier al lui Voronin - Mocanu si cunoscutul om de afaceri - Plahotniuc. Dar sa descriu putin si situatia celor doi mentionati mai sus. Mocanu in fiecare zi da acuzatii contra Plahotniuc, insa cel din urma, in fiecare zi, sau poate mai rar, face cate o donatie pentru sinistrati. Acum cine e vinovat si cine nu sa se inteleaga ei acolo! Bafta Jurnalului si celor ce lucreaza in el sa iasa cu bine din "Campanie" si succese lui Plahotniuc! Desi eu in acest caz, sa il citez pe Tudor Darie, care e cu Unimedia, desi eu sunt cu Blogul meu! Multumesc!


Sfarsit!

| Imagini: Unimedia.md, Captura: JurnalTV.md
| Vadim Zgherea 2010

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu