28 august 2010

Cat de independente sunt televiziunile din Moldova de Ziua Independentei

Suntem independente! Asa se caracterizeaza televiziunile noastre si azi...dar si in alte zile! Azi insa au aratat patriotismul doar cele doua televiziuni abia lansate pe piata media...PUBLIKA si Jurnal TV. As vrea sa le notez pentru ce au facut ele in ultimile zile, dar mai ales ce au facut azi!

Incep cu Jurnal TV, ei nu au lansat campanii ample, ca oponentii...caci PUBLIKA le-a luat din fata farfuria! Deci, cei de la Jurnal au lansat o micuta campanie cu lenta tricolora, parca ar fi campania de 9 mai cu Lenta sf. Gheorghe, seamana nitel. Ei nici nu prea si-au facut pr la campanie..doar foarte putin. Insa nota mea, care e 8, e pentru designul excelent al logoului cu lenta aia mai 3d, asta chiar mi-a placut la ei. Bravo Jurnal!


PUBLIKA a fost prima azi si intreaga saptamana! Un Bravissimo din partea mea! Campania "Moldova, ai ziua ta! Arboreaza un drapel!" a impresionat o tara! Foarte multi colegi, prieteni de-ai mei, dar si eu, macar ca un drapel mai mic, am arborat tricolorul acasa! Azi ei au avut editii speciale, invitati speciali, reportaje speciale...totul la ei azi a fost special! Mai putin logoul...care insa nu era cel mai glamuros...se putea si mai bine! Deci, azi 10 nu primeste nimeni, PUBLIKA insa primeste 9.


Vreau deci sa vad ce v-or face la celelalte sarbatori! Cine pe cine va intrece?! Va multumesc!

| Imagini: Capturi: Jurnal TV si PUBLIKA TV; Blogul lui Tudor Darie
| Vadim Zgherea 2010

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu