31 iulie 2010

Rezultatele sondajului "CE TELEVIZIUNE TE REPREZINTA?" realizat de mine!

Deci! Ca sa fiu ma clar si succint. Nu prea multi au votat pe blogul meu, insa de aici pot sa scot rezultate. Pe lcul 3 se afla 4 posturi tv, Nit, MuzTV, TV& si 2plus, fiecare a obtinut cate 7 %, adica cate 1 vot. Pe locul 2 este Jurnal TV, care a obtinut 15 %, adica 2 voturi. Pe locul 1 se bat pentru popularitate PUBLIKA TV si PRO TV CHISINAU, fiecare are cate 46 %, adica cate 6 voturi. Vreau sa specific ca in sondaj au participat doar vizitatorii blogului meu, eu, nu am votat in acest sondaj, ca sa nu primesc critici la faptul ca am ridicat votul unei televiziuni pentru a o plasa pe locul 1. Mai astept voturi si la alte sondaje, poate data viitoare despre altceva! Va multumesc!

| Imagine: Google.com
| Vadim Zgherea 2010

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu