3 iunie 2010

JurnalTV, din ştiri proaste...în ştiri şi mai proaste...care ne privesc!

JurnalTV anunţa că din 1 iunie va face schimbări în diferite lucruri. Am văzut, design puţin schimbat, burtiere puţin schimbate, şi studiouri ieftine. Ce vrea să arate prin asta? Şi-au schimbat studioul vechi de ştiri în live-uri din tot Jurnalul, asta e schimbarea, şitirile principale însă deja sunt în studiourile din departamentul PROGRAME, după ce am vazut. Ţin minte când încă nu aveau televiziune, toate comentariile şi articolele plasate de ei erau însoţite de o prezentare deasemenea din locul unde stă acum moderatoarea. Şi încă ceva, nici prompter nu au, că săraca domnişoară se chinuie să privească şi în obiectiv, totodata citind ştirile din desfăşurător. Cred că nu au timp să încludă textul pentru prompter la căte jurnale pe zi fac. Aşa că am facut şi eu un capture la liveul de pe jurnaltv.md şi vi-l prezint şi vouă.




Vă mulţumesc! Respect Jurnalului că dă ştiri bune, mai au de lucrat un pic la ceea ce am descris mai sus dar totul e bine atât timp, cât trăim în Moldova, şi cum spun doi buni prieteni, Las` că-i ghini!

| Vadim Zgherea 2010

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu