10 mai 2010

Jurnalul intarzie…

Am trimis un articol celor de la Jurnal Trust Media pentru a-l posta pe video.jurnal.md! Atat! Am vazut articolul meu pe site…asteptam…dar ce asteptam? Hai ca va zic! Jurnal Trust Media anuntase ca cel mai accesat si comentat articol va fi premiat…adica autorul va fi premiat…si totodata va fi anuntat castigatorul pe site, vreau sa mentionez ca castigatorul va fi ales o singura data pe saptamana, credeam si eu ca am sanse! Insa ei nu se prea tin de permisiuni…! Articolul meu..despre un accident mai neobisnuit este singurul vare are 2 comentarii..pentru acel site e mult! Si fiind accesat de toti prietenii mei…poate si cele mai multe accesari…asa ca nimic pana cand! Nici premiu…nici anuntat..! Am ramas toti utilizatorii cu mata-n sac…am sperat si am dat de gol! Asteptam poate de promisiuni realizabile de la PUBLIKA! Ca Jurnal e cam slab in asta! Si tot aici am ocazia sa spun ca si designul tv al Jurnal TV nu e cel mai bun! Poate il schimba???

Mai sus aveti imaginea cu articolul…si il puteti accesa aici daca doriti sa il vedeti.

Va multumesc! As vrea sa inchei toate articolele ca un discurs…discurs virtual! Si…stiti..jos..dupa articol este asa un spatiu special amenajat..pentru comentarii..asa ca daca aveti ceva de spus..astept!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu